ISBN: 978-960-87764-8-7 |
|
Εργασίες ΕΣΔΟ 2008, 4-5 Ιουλίου Λάρισα |
Σελίδα |
|
|
Προφορικές Παρουσιάσεις |
|
Γκίνογλου Δ., Ταχυνάκης Π., Μωϋση Σ. και Γκίνογλου Εμ. Λογιστική Παρακολούθηση της Αναπροσαρμογής της Αξίας των Πάγιων Περιουσιακών Στοιχείων: Η Περίπτωση των Ελληνικών Επιχειρήσεων |
2 - 17 |
Γούλας Α., Μια αρχική ταξινόμηση των στρατηγικών ομάδων του κλάδου τροφίμων και ποτών του Χρηματιστηρίου Αθηνών |
18 - 31 |
Θάνου Ε., Φουντουκίδης Α., Νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες: Η αντιμετώπιση του φαινομένου στην Ελληνική πραγματικότητα. |
32- 47 |
Καλέση Μ., Υιοθέτηση Καινοτομιών από Οργανισμούς |
48 - 66 |
Κυλινδρή Στ.,Τριβέλλας Π., Ποιότητα Εσωτερικών Υπηρεσιών και Εργασιακά Αποτελέσματα: Η περίπτωση των εργαζομένων στις Δ.Ε.Υ.Α.Λ. (Λάρισα, Λαμία) και Δ.Ε.Υ.Α.Α.Ν.Ω. (Ανατολικού Ολύμπου) |
67 - 79 |
Λαζαρίδου Ε.,H συμβολή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην υιοθέτηση της ηλιακής ενέργειας από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα |
80 - 94 |
Μαλινδρέτος Γ.,Σχεδιασμός και Οργάνωση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας Αυτοκινήτων και Ανταλλακτικών στην Ελλάδα. Πρακτικές Καναλιών Διανομής, Διαχείρισης και Πληροφοριακής Υποστήριξης Διαδικασιών Logistics. |
95 - 110 |
Μπλάνας Γ., Οικονομικά Δίκτυα – Επιχειρηματικές Συστάδες: Αναγκαιότητα και προοπτικές |
111 - 119 |
Παγώνη Σοφία, Η Εποπτεία των αγορών - Συστήματα Εποπτείας Χρηματοοικονομικών Ιδρυμάτων και Επιχειρήσεων |
120 - 134 |
Παπαδόπουλος Δ., Φραγκιαδάκης Α.,Συγκριτική Διερεύνηση της Χρηματοδότησης Έργου (Project Finance)και της Εταιρικής Χρηματοδότησης (Corporate Finance) ως εργαλεία κεφαλαιαγοράς. |
135 - 151 |
Πιτόσκα Ηλέκτρα, Η αναγκαιότητα δικτύωσης των ΜΜΕ σε αγροτουριστικές περιοχές: «Η περίπτωση της Εταιρείας Οικοτουρισμού Βιτσίου» |
152 - 165 |
Ρήγας Γ., Ρήγας Ν., Γολέμης Π., Διεθνείς χρηματοοικονομικές αγορές |
166 - 181 |
Ρήγας Ν., Μπλάνας Γ.,Ρήγας Γ.,Η ισχύς του νόμου του OKUN: Μία εμπειρική έρευνα για τις χώρες της ζώνης του Ευρώ |
182 - 200 |
Ρουσόπουλος Βασίλειος, Η διοίκηση των επιχειρήσεων και η αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου παρακολούθησης των οικονομικών, πολιτικών και κοινωνικών εξελίξεων |
201 - 209 |
Σπανομάρκου Α., Σπανομάρκου Ι., Σωτήρης Ε.,Internet Marketing – Ανάλυση Αγοράς Στόχου, Θεωρίες Χρόνου Καταχώρησης Νέων Προϊόντων, Τιμολογιακές Πολιτικές Ιστοσελίδων, Τεχνικές Αύξησης Αποτελεσματικότητας, Έρευνα σε Επιχείρησης που Εφαρμόστηκαν και Περιπτωσιολογική Μελέτη Ιστοσελίδων Επιχειρήσεων Πώλησης Κεφαλαιουχικών Αγαθών |
210 - 227 |
Ταχυνάκης Π., Γκίνογλου Δ., Μαργαρίτη Α., Η Παροχή Διοικητικών και Ελεγκτικών Υπηρεσιών και η Επίδραση στην Επαγγελματική Ανεξαρτησία Ορκωτών Ελεγκτών και Ελεγκτικών Εταιριών |
228 - 246 |
Τοπάλογλου Λ., Στρατηγικές και αξιολόγηση της διασυνοριακής συνεργασίας: Προτάσεις Πολιτικής |
247 - 261 |
Τσιτσιφλή Στ. & Μπλάνας Γ., Προφίλ κατά Belbin και ακαδημαϊκή απόδοση |
262 - 272 |
Φωτοπούλου Δ.,Ψυχογιός Α., Τύποι Καπιταλιστικών Συστημάτων και οι Σπουδές Διοίκησης και Οικονομίας στην Ευρώπη: Η Περίπτωση της Ελλάδας |
273 - 285 |
|
|
Εργασίες σε Poster
|
Σελίδα |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|