Ε.Σ.Δ.Ο.

ΕΣΔΟ 2008

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

ISBN: 978-960-87764-8-7  
Εργασίες ΕΣΔΟ 2008, 4-5 Ιουλίου Λάρισα Σελίδα
   
Προφορικές Παρουσιάσεις  
Γκίνογλου Δ., Ταχυνάκης Π., Μωϋση Σ. και Γκίνογλου Εμ. Λογιστική Παρακολούθηση της Αναπροσαρμογής της Αξίας των Πάγιων Περιουσιακών Στοιχείων: Η Περίπτωση των Ελληνικών Επιχειρήσεων 2 - 17
Γούλας Α., Μια αρχική ταξινόμηση των στρατηγικών ομάδων του κλάδου τροφίμων και ποτών του Χρηματιστηρίου Αθηνών 18 - 31
Θάνου Ε., Φουντουκίδης Α., Νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες: Η αντιμετώπιση του φαινομένου στην Ελληνική πραγματικότητα. 32- 47
Καλέση Μ., Υιοθέτηση Καινοτομιών από Οργανισμούς 48 - 66
Κυλινδρή Στ.,Τριβέλλας Π., Ποιότητα Εσωτερικών Υπηρεσιών και Εργασιακά Αποτελέσματα: Η περίπτωση των εργαζομένων στις Δ.Ε.Υ.Α.Λ. (Λάρισα, Λαμία) και Δ.Ε.Υ.Α.Α.Ν.Ω. (Ανατολικού Ολύμπου) 67 - 79
Λαζαρίδου Ε.,H συμβολή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην υιοθέτηση της ηλιακής ενέργειας από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα 80 - 94
Μαλινδρέτος Γ.,Σχεδιασμός και Οργάνωση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας Αυτοκινήτων και Ανταλλακτικών στην Ελλάδα. Πρακτικές Καναλιών Διανομής, Διαχείρισης και Πληροφοριακής Υποστήριξης Διαδικασιών Logistics. 95 - 110
Μπλάνας Γ., Οικονομικά Δίκτυα – Επιχειρηματικές Συστάδες: Αναγκαιότητα και προοπτικές 111 - 119
Παγώνη Σοφία, Η Εποπτεία των αγορών - Συστήματα Εποπτείας Χρηματοοικονομικών Ιδρυμάτων και Επιχειρήσεων 120 - 134
Παπαδόπουλος Δ., Φραγκιαδάκης Α.,Συγκριτική Διερεύνηση της Χρηματοδότησης Έργου (Project Finance)και της Εταιρικής Χρηματοδότησης (Corporate Finance) ως εργαλεία κεφαλαιαγοράς. 135 - 151
Πιτόσκα Ηλέκτρα, Η αναγκαιότητα δικτύωσης των ΜΜΕ σε αγροτουριστικές περιοχές: «Η περίπτωση της Εταιρείας Οικοτουρισμού Βιτσίου» 152 - 165
Ρήγας Γ., Ρήγας Ν., Γολέμης Π., Διεθνείς χρηματοοικονομικές αγορές 166 - 181
Ρήγας Ν., Μπλάνας Γ.,Ρήγας Γ.,Η ισχύς του νόμου του OKUN: Μία εμπειρική έρευνα για τις χώρες της ζώνης του Ευρώ 182 - 200
Ρουσόπουλος Βασίλειος, Η διοίκηση των επιχειρήσεων και η αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου παρακολούθησης των οικονομικών, πολιτικών και κοινωνικών εξελίξεων 201 - 209
Σπανομάρκου Α., Σπανομάρκου Ι., Σωτήρης Ε.,Internet Marketing – Ανάλυση Αγοράς Στόχου, Θεωρίες Χρόνου Καταχώρησης Νέων Προϊόντων, Τιμολογιακές Πολιτικές Ιστοσελίδων, Τεχνικές Αύξησης Αποτελεσματικότητας, Έρευνα σε Επιχείρησης που Εφαρμόστηκαν και Περιπτωσιολογική Μελέτη Ιστοσελίδων Επιχειρήσεων Πώλησης Κεφαλαιουχικών Αγαθών 210 - 227
Ταχυνάκης Π., Γκίνογλου Δ., Μαργαρίτη Α., Η Παροχή Διοικητικών και Ελεγκτικών Υπηρεσιών και η Επίδραση στην Επαγγελματική Ανεξαρτησία Ορκωτών Ελεγκτών και Ελεγκτικών Εταιριών 228 - 246
Τοπάλογλου Λ., Στρατηγικές και αξιολόγηση της διασυνοριακής συνεργασίας: Προτάσεις Πολιτικής 247 - 261
Τσιτσιφλή Στ. & Μπλάνας Γ., Προφίλ κατά Belbin και ακαδημαϊκή απόδοση 262 - 272
Φωτοπούλου Δ.,Ψυχογιός Α., Τύποι Καπιταλιστικών Συστημάτων και οι Σπουδές Διοίκησης και Οικονομίας στην Ευρώπη: Η Περίπτωση της Ελλάδας 273 - 285
   
Εργασίες σε Poster
Σελίδα
   
   
   
   
   
   
   

 

mailto: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Εθνικό Συνέδριο Διοίκησης και Οικονομίας